Serviceprocedure

In de praktijk kan het voorkomen dat er service noodzakelijk is om een probleem te verhelpen. Iedereen kan een serviceverzoek bij GROHE indienen door het invullen van het serviceformulier op onze website. Dit kan dus zowel de groothandelaar, de detaillist, de installateur of de eindgebruiker zelf zijn. GROHE streeft ernaar de klacht snel en efficiënt te verwerken door het geven van een telefonisch advies, het toesturen van een onderdeel of het inzetten van een servicemonteur.

Degene die het serviceformulier instuurt, wordt door GROHE formeel beschouwd als opdrachtgever van de service-aanvraag. De opdrachtgever zal – indien van toepassing – een factuur krijgen voor eventuele kosten. De opdrachtgever krijgt tot slot een afmeldbericht van de klacht.

Kosten

Met ingang van 1 januari 2017 zijn de voorwaarden qua voorrijkosten aangepast. Voor producten die na 01-01-2016 zijn aangeschaft, worden er na het verstrijken van het tweede jaar voorrijkosten in rekening gebracht. Voor producten die vóór 01-01-2016 zijn aangeschaft gelden de “oude voorwaarden” en worden er na het verstrijken van het eerste jaar voorrijkosten in rekening gebracht. Als het geen productfout betreft, worden de kosten van het bezoek, de arbeid en eventuele materialen aan de opdrachtgever doorberekend. De tarieven daarvoor zijn:

  • Voorrijden: € 69,00 incl. BTW
  • Arbeid: € 69,00 incl. BTW per uur. (te berekenen per 15 minuten)
Grohe.nl maakt gebruik van cookies om het gebruiksgemak te vergroten. Door onze website te gebruiken ga je hiermee akkoord. Meer informatie